Herní mody

Mann vs. Machine

Pod názvem Mann vs. Machine se skrývá zcela nový kooperativní mód proč šest hráčů, kteří se mohou ujmout role jakékoliv herní třídy, aby se následně bránili hordám robotických protivníků, zpracovaných jako kopie všech hratelných tříd… více zde

gamemode-mvm

Special Delivery

Tento herní mód vyšel spolu s Pyromania Updatem. V tomto módu, skrývajícího se pod značkou „sd_“, musejí oba týmy přenést kufřík s Australiem k raketě Poopy Joea. Kdo tak učiní první, vítězí. Mapa pro tento mód je pouze jedna a jmenuje se Doomsday.

gamemode-sd

Arena

Herní mód Arena funguje jako klasický Team Deathmatch bez jakýchkoliv respawnů. Odehrává se převážně na menších mapách, v jejichž středu je jeden kontrolní bod. Ten slouží k tomu, že pokud trvá hra moc dlouho, první tým, jenž kontrolní bod zabere, vítězí. Každá mapa podporující tento mód má před názvem „arena_“.

Capture the Flag

Jednoduchý mód, spočívající v krádeži kufříku druhého týmu a donesení na vlastní základnu, přičemž základní limit pro vítězství bývají 3 úspěšné donášky. Všechny mapy se vyznačují tím, že jsou téměř zrcadlově obrácené a mají před názvem „ctf_“.

ctf

Control Point

Control Point, vyznačující se předponou „cp_“ je základní a také nejoblíbenější herní mód, spočívající v prostém zabírání, eventuelně bráněním jednotlivých kontrolních bodů. Tento mód se dělí na 2 režimy. Standardní Control Point, kdy mají oba týmy dva kontrolní body a mapy jsou opět zrcadlově obrácené, a Attack/Defend, kdy červený tým vlastní všechny body na mapě, a úkolem Modrých je tyto body zabrat. Cílem Červených je samozřejmě body naopak ubránit.

ctfAttack/Defend

V rámci tohoto režimu existuje speciální mód Medieval Attack/Defend. V podstatě jde o klasický režim, jen s tím rozdílem, že hráči nemohou používat klasické střelné zbraně.

Medieval

King of the Hill

Prostý mód, kdy na mapě (i v tomto případě zrcadlově obrácené) leží jeden jediný kontrolní bod. Úkolem obou týmů je tento bod zabrat jako první a udržet ho 3 minuty. Pokud bod následně zabere druhý tým, začne tříminutové odpočítávání pro změnu jim. Následně vítězí ten tým, který jako první dosáhne nuly. Všechny mapy mají předponu „koth_“.

King of the Hill

Payload

V tomto módu, jehož mapy mají předponu „pl_“, je úkolem modrého týmu dovést po kolejích vozík plný výbušnin na druhou stranu mapy, resp. přes jednotlivé kontrolní body. Červení naopak musí tažení vozíku zpomalit, nebo ještě lépe zastavit do té doby, než skončí odpočet časového limitu. S každým dosaženým kontrolním bodem se však zbývající čas zvyšuje.

Payload

Payload Race

Podobný princip jako samotný Payload, jen s tím rozdílem, že tentokrát tu nejsou žádné kontrolní body a vozíky mají na starost oba týmy. Ten, který vozík dotáhne do cíle jako první, vítězí. Tento mód najdete pod předponou „plr_“.

Payload Race

Territoral Control

Mapa (označená předponou „tc_“) je rozdělena na šest oblastí, přičemž jeden tým má za úkol náhodně vybranou oblast pomocí kontrolních bodů obsadit, zatímco druhý tým musí tuto část ubránit. Stejný postup se následně opakuje v dalších částech mapy.

Territoral Control

Training Mode

V tomto případě mluví název za vše, jde o klasický trénink buď s boty, nebo s obyčejnými figurínami na speciálních mapách.

Training Mode

Top