Mann vs. Machine - Den druhý

publikováno: 15.8.2012

Valve úpsěšně pokračuje v odhalování obsahu nového updatu Mann vs. Machine. Podle očekávání jsme se tentokrát dočkali popisu toho, čím a jak se budeme moci vybavit. Na mapě bude především k nazelení Upgrade Station. Čím víc robotů budeme střílet, tim víc peněz z nich získáme, a tím lepší vybavení si samozřejmě budeme moci zakoupit. Tím pádem nejspíš nebudou použitelné klasické zbraně, které lze nosit ve zbytku hry.

mvm-united-nahled

Tento obrázek si můžete stáhnout zde, nebo ho také naleznete v sekci artworky.

Po první dokončené co-op hře navíc každý hráč dostane jeden z pěti tzv. Canteens, dodávající slušné výhody. Ubercharge vám propůjčí pět vteřin nesmrtelnosti, Critical Hit Boost vám zase po dobu pěti vteřin dodá samé kritické zásahy, Ammo/Clip Refill zabrání, aby vám jen tak došla munice, Return to Base vám dovolí vrátit se na základnu, abyste mohli zkusit poslední obranné kroky, a navíc vám na chvíli dá rychlostní boost, a nakonec Building Upgrade, jež umožní Engineerům mnohem rychleji postavit Sentry třetí úrovně.

mvm-upgrades-nahled

Upgrade Stations jsou taktéž šikovné pro různé taktiky. Valve již nastínilo pár způsobů využití, které lze zkouknout na konci stránky dnešního dne. A aby toho nebylo málo, byla odhalena i nová mapa, Coal Town z prostředí uhelných dolů. Tak nezapomeňte, za necelých 24 hodin je celý update konečně venku. Jsme navíc zvědaví, co bude ještě odhaleno, Bounty může znamenat ledacos.

mvm-coal-town-nahled

Top