Nový update do Team Fortress 2 upraví i zbraně

publikováno: 10.7.2013

Po menším povídání o úpravách map v rámci příštího velkého updatu jsme se na oficiálním blogu dočkali i pojednání o zbraních. I ty hodlá Valve lehce upravit, aby bylo vše více vyvážené a férové. Jako příklad uvedli Battalion's Backup pro Soldiera, který je vzhledem ke svým vlastnostem dost málo používaný. Používat ho prostě nemělo valný smysl, když je mnohem výhodnější Buff Banner. Valve proto upraví jednu vlastnost, takže charge předmětu se už nebude nabíjet absorbcí poškození (čím víc do vás střílí, tím víc byl Battalion nabitý), ale naopak udílením poškození nepřátelům.

Nový update do Team Fortress 2 upraví i zbraně

Druhým příkladem je asi nejkontroverznější předmět celé hry, Dead Ringer pro Spye určený pro simulaci smrti. Co si budeme povídat, tenhle předmět je odjakživa sviňárna. Má ho skoro každý, používat ho není nijak těžké a od oběti to vždy chce pořádnou dávku soustřednění a zkušeností. I tohle se ale změní. Pořád sice bude možné simulovat smrt, ale každé zranění po simulovaném odchodu na věčnost zmenší dobu zneviditelnění, takže pro nepřátele bude jednodušší postarat se o váš definitivní skon a vy se budete muset o to víc snažit, aby vás hned někdo neodhalil.

Posledním velkým tématem jsou sety předmětů, jež nositeli propůjčují určité bonusové vlastnosti. I u nich nastane změna, takže bonus se už nebude vztahovat na celý set, ale pouze na konkrétní předmět. Tím chce Valve zabránit např. vidině hráčů, že bez setu jsou znevýhodněni, nebo faktu, že ne vždy okamžitě poznáte, jestli má nepřítel celý set a tak nelze odhadnout, co na něj platí. To lze říct především o Sniperově Croc-o-Style Kitu, s nímž jste imunní vůži headshotům.

Pokud čekáte, že stejně jako u map Valve naznačilo i přidání nějakých nových zbraní, bohužel vás musím zklamat. O ničem takovém se v příspěvku nepíše, takže to čím dál víc vypadá, že se s vidinou nových kvérů v příěštím updatu můžeme rozloučit. I když, naděje umírá poslední.

Top